Da vi er lidt pressede på tiden, så må det være sådan her:
Deltagerne er de to første personer som sender mig mellem 5 og 10 gode billeder, gerne i den rækkefølge de ønskes vist i (1.jpg 2.jpg 3.jpg) til min mail: bjarnew @ hlhansen.dk (fjern selv mellemrum, tak).
Skulle der være flere som får afsendt inden jeg notificerer herinde, bliver de blot rykket med i januar/februar/marts dysterne
Seriøst?!?! her må da være nogen der vil deltage.. N:V, FNEP, BLONDIE osv osv osv.. Vågn op.. hehe (jeg kører mazda så jeg kan ikke stille op:-) ) Michael Christensen - Svampebob - Formand/New prezz Bliv og få 2 års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!
Ja for søren fuck da det - jeg stiller også gerne op med sportsvanen.
Kan du ikke nappe de to billeder fra min intro tråd om min nye bil - så forsøger jeg at få lavet nogle nye snarrest Kasper Skeldahl - Klubbens inkassator - aka. inKAZzo Bliv og få 2 års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!
Men fedt at du har tilmeldt Supraen / Starletten - måske en anden vil dyste mod dig til Januar, måske Fnep kan overtales til en Supra dyst i Januar?!
Jeg forsøger i øvrigt at få vasket sportsvanen i dag og så få taget billeder af den i det halvgode vejr vi har i dag Kasper Skeldahl - Klubbens inkassator - aka. inKAZzo Bliv og få 2 års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!
Så er der filme blevet vasket Sportsvan til den helt store guldmedalje, den blev også helt som ny nu
Billeder følger om lidt... Kasper Skeldahl - Klubbens inkassator - aka. inKAZzo Bliv og få 2 års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!
Det skal jeg love for - det ku du også godt trænge til...
Sover til kl 12.... typisk jer teenagere hihi
Nå men jeg har gjort det nemt for dig Smølfen: - klik her! - - der har du alle billederne til tråden fra min side - det samme med lidt tekst
Bliver spændende med en dyst klap Kasper Skeldahl - Klubbens inkassator - aka. inKAZzo Bliv og få 2 års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!
Og December måned er sat i gang? sover N:V stadig? Kasper Skeldahl - Klubbens inkassator - aka. inKAZzo Bliv og få 2 års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!
Ja det kunne være ret fedt hvis der var en som var interesseret i det! Kasper Skeldahl - Klubbens inkassator - aka. inKAZzo Bliv og få 2 års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!
Bjarne tog sig af det.. lavede en tråd hvor folk kunne tilmelde sig for derefter at oprette en ny med de 2 biler Michael Christensen - Svampebob - Formand/New prezz Bliv og få 2 års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!
[ Redigeret Sat Jul 30 2011, 19:06PM ] Michael Christensen - Svampebob - Formand/New prezz Bliv og få 2 års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!