hej TCD. synes det var på tide at vise lidt af det jeg går og roder med ude i værkstedet, nå der ikke er andet der er mere spændende. :p
som de fleste ved er det jo en corolla ae86 vi har med at gøre her, som jo "selvfølgelig" skal bygges op til at kunne gå skrålæns engang når tid(penge) er. !2wink
fandt bilen på sydfyn, så afsted det gik med at få den hentet hjem, havde dog lige et værksted der skulle laves færdig først, så der gik lige en 3 måneder inden jeg kunne komme igang med bilen.
Nå, men den var nu ikke så rusten som man kunne ha frygtet, det er set værre, meget værre. der var lidt råd i det ene panel, en skærmkant, så var der lidt i bagagerummet, lidt foran,, så har snart været hele bilen rundt. men nu er det heldigvis ved at være det sidste, mangler lige at få skiftet tag på den, så det klamme soltag kan komme væk, og så lidt foran også.
med hjælp fra mike, fik jeg hentet brede skærmkanter og skørtet sættet hjem , som jeg også er begyndt at montere ligeså stille, nå jeg mangler duften af polyester i værkstedet !2dead
nå, men det var lige hva jeg ville skrive nu, der er lidt billeder i kan kigge på,, og der skal nok komme flere som tiden går fremad.
der er evt lidt flere billeder her hvis i keder jer.. - klik her! -
Hehe, bare i orden du ! !2grin Men på den anden side, der er nu ikk noget mere lækkert, når man så er færdig med rusten, og man så ved med sikkerhed at det er lavet ordentligt Til at få grå hår, af de der hurtige rustløsninger, som bobler op efter 6 mån. Det skal der nu nok komme en bil ud af, det der !
jo det har du sku ret i, selvom de hurtige løsninger er meget mere lokkende ligenu. men der er heldivis ikke så meget igen før den bliver smidt til maler
ja så er der en lille update.. ikke det store. fik punktsvejst kabinen samt det ene tårn i motorrummet idag. ikke det vilde men lidt blev det da til
bilen står nu fuldstændigt skrallet,,, pånær bagtøjet, som har bestemt sig for at ikke ville af med alm vold.. så må ha lånt noget grej på arbejdet så det kan lære det
nå men det var lidt af det der er sket i weekenden.. kan i holde jer munter (og ja.. et nyt kamera er på ønskelisten)
hej. ja så er jeg kommet lidt videre. Efter at ha skrabet lidt i bunden blev jeg enig med mig selv at jeg hellere måtte give den den store tur. så derfor blev skuden væltet om på siden, og gasbrænderen og spartel fundet frem for at skrabe tectylen af. Og jeg skal da lige hilse og sige at det er KEDELIGT men jeg finder da ud af hvordan bilen har det. har ikke fundet det helt vilde rust endnu.. kun overfladisk.
når jeg engang er færdig får den en gang maling og så ved jeg ikke om den skal ha sovs igen !2confused
men det var vidst det jeg havde nået på det sidste, udover at jeg fik handlet lidt... det blev til 4 stk supra fælge, et nyt rat og et par redlines(på vej)
Hej Sonny - jeg kan se at dine billeder rent størrelsesmæssigt ligger lige på grænsen.
Prøv at formindske dem lidt først - måske ned i 1024x768 - så fylder de slet ikke så meget Kasper Skeldahl - Klubbens inkassator - aka. inKAZzo Bliv og få 2 års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!
lidt update... er næsten færdig med gøre den fin i undervognen, men lige et enkelt sted at lave lidt rust så er den ligeså fin igen.. men har fået sprøjtet hende godt inde i undervognssovs, det skal satme ikke ruste igen, og synes da selv det kommer til at blive hel pæn
og nå ja.. så lige et billed af fælgene der kommer på når den engang er færdig
Det begynder da at se ganske godt ud så småt - keep it up Kasper Skeldahl - Klubbens inkassator - aka. inKAZzo Bliv og få 2 års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!