Ja så er motor samlet, desværre kun med orginale knaster, da det papøre havde glemt og lave dem.Men ellers er det en 5efe med eftermonteret GT28R kuglelejer turbo, modificeret topstykke og stempler... Så sidst i uge 31(ferie) bliver den monteret.. Rene har skaffet et 4efe ECU stik, så der bliver lavet et adapterstykke imellem orginal ledningsnet og Megasquirt. Der bliver monteret oliekøler/flytter kit, god stor IC(den på tempo var for lille) Laver en rustfri udstødning også.. Kobling er en komplet TRD sintermetal nav, og TRD trykfod... Tager nogle flere billeder som det skrider frem.... Image: ../../e107_files/public/1184789515_726_FT0_motor1_.jpg
MON også den kan lave håndanker manøvren i et lyskryds i Holstebro ... Kasper Skeldahl - Formand FÃ¥ 2Ã¥rs GOLD for kun 300kr.! - NÃ¥r du vil mere end bare kigge med!
Skal du bruge dæk, fælge, olie eller chiptuning, så skriv til mig - Billigste priser i DK
Den skal bruges til 402m og track.. Når der skal køres 402m får den sjov benzin og omkring 230hk regner jeg med... Track omkring 190-200, vil ikke smelte stempler... MVH K-Finn
Jeg griner fandme min røv i laser når jeg køre fra dig i IL TEMPO GIGANGE... Du skal have mange flere HK end 230 for at kunne følge med IL TEMPO GIGANTE.
PS Så er måling med 204 hk med utæt oliekøler som bliver brugt som Intercooler. MVH Magnusssen "God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
lol om så du fik 300 hk fik du røv, det kræver jo du kan veksle gear+ du kommer altså ikke fremad med hjulspin på 1 hjul.. !2grin
Ja det flot du... Har du den fjernbetjening til TEMPO's motorstyring for jeg gider ik have du brænder den af en gang til. MVH Magnusssen "God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Jepper... Sådan en oliekøler har jeg sgu også lige fået på den grønne... Super nice. Den sidder i serie med den org. vandkølede oliekøler, og gav lige 10 grader koldere olie. Fantastisk Og med hensyns til race mellem tempo I og tempo II: En hver idiot kan køre hurtige ligeud... BOOORING Den hurtigste på en flyvende omgang på padborg park er MEGET sjovere.. Så kan vinderen få min respekt PS: Jeg vil gerne være med i konkurrencen !2grin - klik her! -
[ Redigeret Wed Jul 25 2007, 11:16AM ] Tidligere MR2 ejer ! Det er mig der er inde i "The Stig"
Ser fed ud finn, har godt kigget på den nogle gange oppe hos Egon, den motor ser meget fin ud, glæder mig til at få en lille prøve-tur i den --- Venlig hilsen. Jørn Petersen
Quicksilver. Motoren er fra 2005, kittet er fra 2004 og oliekøleren er fra 2006.
Så der er vist ingen der skal komme og sige at K-Finn er hurtig til smide en motor i. Her 2½ år efter han har lavet den er den ik røget i... MVH Magnusssen "God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Så er der sket lidt mere, har fået monteret motor, og lavet 2,5" udstødning... Imorgen laver jeg ladetryksrør, og slanger til oliekøler, så er den næsten klar... Glæder mig til og test mit CUSCO spær, satan mand den spærer, kan man mærke når man drejer på hjul... Image: ../../e107_files/public/1186321853_726_FT68446_motor_ude_.jpg
HEHE Så sidder oliefiltret også så det er til at komme til... Ser nice ud... MVH Magnusssen "God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Tror sku ikke du finder meget køling til oliekøleren oppe over batteriet... Ja med mindre du køre med åben hjelm... MVH Magnusssen "God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Så kører den med megasquirt, mangler dog blive finjusteret, men for satan den GT28R passer godt på sådan en 5efte, der er ladetryk næsten med det samme, og der er virkelig flow i den... Den kommer lige af en gang, og kan mærke der er godt træk i den, selvom det kun er med 0,5 bar.... Bliver dog først 100% færdig imorgen og justeres søndag, da min olietilførsel til turbo er lidt utæt, og det skal være 112% iorden inden jeg vil køre i den....
Gu sliber man dem da ej tynde, tempo køre sku fint alligevel, eller gjordte... MVH Magnusssen "God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."