Jeg er blevet den heldige ejer af en Toyota Avensis (T27) fra 2010. Bilen er udstyret med baksensor. Det er så her problemet opstår Når jeg bakker på ujævn underlag, for eksempel perlesten opfanger baksensoren dette. Bilen er købt ved autoriseret Toyota forhandler hvor den har været sendt på værksted for at se om det kunne afhjælpe problemet. Det er dog ikke lykkedes dem. De har istedet monteret en kontakt hvor jeg så har mulighed for at slå den fra. Dette er jeg ikke helt tilfreds med da jeg selvfølgelig mener det skal virke. Med baksensoren slået til giver den to bip i kabinen, og et enkelt bip når sensorene er slået fra. Jeg tænker om dette kan være en indikation på en defekt komponent? Forhandleren fortæller mig at de har haft fat i Toyota Danmark og de fortæller dette er et kendt problem. Er der nogen der kan bekræfte dette, eller prøver de bare at slippe uden om.
Jeg har desværre ikke hørt om problemet. Men måske de mange aktive medlemmer af vores Facebookgruppe kan hjælpe her: - klik her! - Jacob Smidt - Toyota Klub Danmarks alt mulig mand Kontakt mig via - mailadresse! -
Husk, bliv Gold-medlem, når du vil mere end bare kigge med! - klik her! -