håber på hurtig hjælp . efter toppakningen er skiftet kan den ikke starte motor er 1az-fse 150 hk hvad kan jeg ha gjort forkert stempel 1 i top indsugnings knast dot mod dot 7 led imellem ud-knast in pejer med indsugningen og ex mod ud og den mærke mod mærke . alle stik er samlet motorlampe lyser ikke har været startet op 2 sek på start hjælp er der nogen andre indstillinger på forhånd tak
er her evt en toyota mand der kan hyres til lidt hjælp nær skive
Har lidt billeder fra opgaven med at lave nye gevinder i blokken og lavet mit ejen time sert og gevind bøsninger af braco bolte. så derfor nye toppakning men hvordan ligger jeg billeder ind. Hvis i andre vil en avrnsis med 240tkm på klokken som automester endelig havede skrottet men jeg gav nyt liv og nu med stærkere gevind
Du kan tilføje billeder, ved at trykke på "Fremvis" under svar boksen. Herefter kan du vælge tilføje vedhæftninger Til sidst trykker du på "Svar på indlægget". Du kan trykke "Fremvis" lige så mange gange du ønsker, indtil billeder og tekst, er efter dine ønsker Jacob Smidt - Toyota Klub Danmarks formand Kontakt mig via - mailadresse! -
Husk, bliv Gold-medlem, når du vil mere end bare kigge med! - klik her! -