Der er mange forskellige bilmærker og motorcykler.
Jeg kom forbi, og så der var en lille Toyota-stand. Så næste onsdag tog jeg derud igen med min Kammerat der har en rød MR2. Vi kunne få dette til at vokse og til en form for "ugentligt" møde for dem der har lyst.
Jeg tager nok derop på onsdag igen. Sig lige til hvis nogle er interesseret:) Vedhæfter lige billede af Toyota-afdelingen på pladsen.
Syntes det er et fedt initiativ! Der skal nok være nogen i nærheden med en forkærlighed til Toyota Jacob Smidt - Toyota Klub Danmarks alt mulig mand Kontakt mig via - mailadresse! -
Husk, bliv Gold-medlem, når du vil mere end bare kigge med! - klik her! -
Så kom på onsdag:) Så vi kan vise folk Toyota er lidt bedre end de andre:)
Næste onsdag kommer vi nok 3 fra Horsens. Celica fra 1977 og 1990, samt en MR2.
Kan være der er nogle der har en stor banner vi kan stikke i jorden med "Toyota Club DK" ?
Det fortsætter iøvrigt hver onsdag indtil slutningen af September.
Jeg kan se du har en Celica fra 1999 og bor i Fredericia. Lad os få vores "Brødre" fra Fredericia op til Hou? Samt Vejle og Århus? Vi kan evt. tage engangsgrill med og badetøj osv. Det er der mange der gør derude.
Vi kan evt. mødes i Horsens og køre samlet derud. Så kan jeg vise vej.
Håber at der er nogen der vil tage med derud i fremtiden Kasper Skeldahl - Klubbens inkassator - aka. inKAZzo Bliv og få 2 års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!
Fedt med lidt opbakning til træffet! Det er dog ærgerligt træffet bliver afholdt på en hverdag Men det er det samme i Fredericia, hvor der tidligere har været træf på havnen hver tirsdag, (dog flyttet til ukendt sted, grundet havnearbejde). Jacob Smidt - Toyota Klub Danmarks alt mulig mand Kontakt mig via - mailadresse! -
Tager lige derud igen i dag for sidste gang og ser hvem der er der. Da det jo er fint vejr idag, men det kan vi ikke altid regne med nu hvor sommeren er slut. Så det kan være vi efter i dag skal prøve at planlægge hvordan vi kan få et meget mere velbesøgt træf til næste sommer:)
Jeg syntes det kunne være rigtigt fint, hvis vi kunne få lille Toyota træf op og stå Jacob Smidt - Toyota Klub Danmarks alt mulig mand Kontakt mig via - mailadresse! -
det er bare ret svært, der er 2 hverdags træf i østjylland i forvejen, kalø om tirsdagen og ry om torsdagen. jeg har virkelig svært ved at tro der kan blive den helt vilde opbakning til et mere. men go for it
Det var lidt sent på sommeren eg både kom med i den her klub og også startede til det træf.
Jeg synes det er en god ide vi alle her fra Toyota prøver at holde os til samme træf. Er der 3 i området skulle vi prøve at vælge et af dem? Jeg har ikke noget imod at komme til et andet istedet for. Kan være vi skal snakke om det til julefrokost med klubben?:)
Det er lidt sent du fortæller mig om de andre to. Jeg havde ingen anelse de fandt sted. Det ved jeg så nu:) Kan du vedhæfte nogle billeder der fra tror du?
Vi skal ikke glemme at en klub aldrig er mere aktiv end antallet af medlemmer der gider at lave aktiviteter samt antallet af medlemmer der støtter op om arrangementer! Vil vi gerne have en stærk og aktiv klub må vi arbejde for det og støtte op om klubben:)