Så må vi hellere få lidt gang i vores show and tune forum igen
Jeg har jo som bekendt fået en RAV4 igen - en 2006 model med den store dejlige D-CAT motor.
Det er udstyrs modellen som de fleste andre D-CAT's herhjemme.
Her er et par billeder:
De nye 18" originale fælge
Kabinen - stadig helt standard bortset fra et par holdere, til tlf og bluetooth håndfri.
[ Redigeret Tue May 15 2012, 21:30PM ] Kasper Skeldahl - Klubbens inkassator - aka. inKAZzo Bliv og få 2 års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!
Så var det lige tid her til aften, til at få isat et K&N luftfilter i min RAV4 D-CAT
Først - ud med det gamle og det nye klar til at blive monteret. Du skal have de 3 spænder af rundt om filteret, det er virkeligt nemt.
Så i med det nye K&N filter til min RAV4 D-CAT
Her er en beskidt måler dims (prøv at klikke på billedet og zoom ind på drøbelen)
Og så blev den ren
Færdig arbejde, og på med et klistermærke så en mekaniker ikke er i tvivl næste gang hjelmen åbnes
Så skal jeg ud og teste de 200HK og 500NM igen i morgen - dog kun et kort smut til Vejle (nok ikke det store mod turen til Frederiksværk og derefter Hammel som jeg havde i går)
[ Redigeret Tue May 15 2012, 21:42PM ] Kasper Skeldahl - Klubbens inkassator - aka. inKAZzo Bliv og få 2 års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!
Ser sq godt ud Kaz! ER spændt på at se den IRL Michael Christensen - Svampebob - Formand/New prezz Bliv og få 2 års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!
Så blev det igen tid til lidt gøgl på RAV4 raceren
Denne gang er det et par trinbrædder til den, monterede det hele på to timer i aftes, så det var ligetil må man sige. Syntes det giver bilen lidt mere 4x4 look.
PS. Skal du bruge nogen magen til så kan jeg både levere og installere
Her er lidt billeder:
Næste gang bliver det vist tid til lidt beskyttelse på dørene og bagkofangeren. Måske lurer jeg lidt efter en ond front gitter til den med TÜV
[ Redigeret Wed Jun 13 2012, 13:01PM ] Kasper Skeldahl - Klubbens inkassator - aka. inKAZzo Bliv og få 2 års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!
luftmængdemåleren blev renset med noget rensespray jeg har - det fungerede fint.
Tror også bremse rens dur fint Kasper Skeldahl - Klubbens inkassator - aka. inKAZzo Bliv og få 2 års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!