Så fik jeg taget mig sammen - det tog trods alt ikke lige så lang tid som Doktor
Toyota Avensis 1.6 Terra (øko løsningen:D ) fra 2000
Motor: 4AFE R4 / 16 valve 1598 cm3 110 hk
Fælge: Sommer: Noget 17" værk i vældig fin stand Vinter: Originale 14 stålfælge med de originale yndige hjulkapsler :-D
Undervogn: Sænket 40 mm - aner dog ikke med hvilket sæt endnu
Bilstereo: Kenwoord med smart "jeg drejer fronten så den er gemt væk når du slukket bilen" funktion se det sidste pic org. højttalere
Styling: Original topspoiler GT grill Tag boks dimser fjernet TCD streamer :-D
Interiør: Org. grå/grøn kabeine i super stand
Udstyr: El-ruder i front Indfarvede el-spejle Indfarvede dørhåndtag Tågelygter Anhænger træk Bagagerums net Bagagerums bakke Stænklapper Originale måtter Tonede ruder Fastmonteret GPS (underlig løsning) Parrot bluetooth system (sidder helt fucked i forhold til køre stilling)
Nice to have: Komponent sæt af en art 18" TRD fælge TTE udstødning Andet TTE geil, spats og lign. Fartpilot Caldina hjelm TCD NUMMERPLADE RAMMER :-D
Pics
[ Redigeret Fri Oct 28 2011, 18:24PM ] Michael Christensen - Svampebob - Formand/New prezz Bliv og få 2 års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!
[ Redigeret Fri Oct 28 2011, 18:10PM ] Michael Christensen - Svampebob - Formand/New prezz Bliv og få 2 års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!
Jep doc - vi skal uden tvivl holde side by side når muligheden er der Michael Christensen - Svampebob - Formand/New prezz Bliv og få 2 års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!