På opfordring fra El Presidente, laver jeg nu denne tråd...
Har netop erhvervet mig denne Lexus IS200 fra 1999. Bilen er købt medio april 2011, og havde på det tidspunkt kørt lige godt 144.000km. Bilen er indregistreret 1. gang i tyskland den 28. december 1999, og kom til danmark i 2008 (så vidt jeg kan se i papirene) Den står mere eller mindre standard, men mon ikke jeg nok skal få lavet lidt om på det med tiden
og med dig bag rattet bliver den nok endnu mere fin. Glæder mig til at følge opdateringerne. Kasper Skeldahl - Klubbens inkassator - aka. inKAZzo Bliv og få 2 års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!
Spændt på at se hvad der skal ske med den Michael Christensen - Svampebob - Formand/New prezz Bliv og få 2 års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!
Uihhh helt nye sager Det kan vi li Kasper Skeldahl - Klubbens inkassator - aka. inKAZzo Bliv og få 2 års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!
PS. Hvor fik du 4hjulsudmålet den henne? Kasper Skeldahl - Klubbens inkassator - aka. inKAZzo Bliv og få 2 års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!
Det skal dog siges at den er blevet hævet ca. 20mm i bag efter dette billede er taget, så skal nok lige prøve at få skudt et nyt billede indenfor nærmeste fremtid...
Den har en kammerat udmålt på hans arbjde, camber kunne dog ikke komme helt indenfor tolerance med denne sænkning, men det er meget tæt på.
Det er da helt sikkert en "GO" den der,, syntes sku de er fede nok til slæden!! Jacob Smidt - Toyota Klub Danmarks alt mulig mand Kontakt mig via - mailadresse! -
Husk, bliv Gold-medlem, når du vil mere end bare kigge med! - klik her! -
Ganske GO - fede fælge Kasper Skeldahl - Klubbens inkassator - aka. inKAZzo Bliv og få 2 års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!
Ser godt ud - dejlig stil med den sorte Kasper Skeldahl - Klubbens inkassator - aka. inKAZzo Bliv og få 2 års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!
GEIL! Skæg at se hvor meget der er sket uden at det er blevet extremt! Michael Christensen - Svampebob - Formand/New prezz Bliv og få 2 års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!
Er efterhånden også selv ret godt tilfreds med resultatet... Hvis alt går vel, så bliver anhængertræk fjernet, og ny udstødning monteret i løbet af næste weekend...
Vi afventer billede dokumentation hehe... Kasper Skeldahl - Klubbens inkassator - aka. inKAZzo Bliv og få 2 års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!
Uhmmm..... Nogen forskel i lyd? Kasper Skeldahl - Klubbens inkassator - aka. inKAZzo Bliv og få 2 års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!
Nitten - jeg venter sgu til sidste øjeblik inde de smider salt på vejene med at skifte mine 19" hehe... Kasper Skeldahl - Klubbens inkassator - aka. inKAZzo Bliv og få 2 års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!
Den er SÅ lækker sådan en Lexus der! Hvad måtte du slippe for den? Lige siden jeg fik kørekort har jeg drømt om den model, men de biler jeg har set til salg, har været lige en anelse for dyre. En bil fra 1999 eller deromkring er jo ikke hel ung længere...