Motor : 1,6 16v (4A-FE) Km : Chassis 354.xxx / Motor 180.xxx ____________________________________________________________________________
Gejl / Styling / ændringer
-Remus potte -Rustfri rørføring til filter -Tonede ruder (ca. 40% gennemlys) -Sænket 40/40 (bliver nok lidt mere med tiden, og skal tilpasse det heler når anlæg er kommet i) - Facelift til ny model Carina E -Kapper i blink fjernet -Dioder i speedometer -Tågelygter (taget fra 2,0 model, så org.) -7x17 SRT fælge (har stadig Dezent V til at ligge) ____________________________________________________________________________
Kommer :
-Konsoller indvendig bliver Airbrushed.. når jeg lige får styr på det hehe -Ny front grill -Lavere undervogn -Måske en ny kabine ____________________________________________________________________________
Kommer højest sandsynlig aldrig, men ville gerne :
15/9 - 2010 Tandrem, remstrammer og ventildæksælpakning skiftet. Karossen har gået 360.166 km 22/9 - 2010 Walker flexrør svejst på, nu brummer den igen (i stedet for at tøffe) 22/10 - 2010 Ny gearkasse, håndbremsen strammet og ny gummiophæng til udstødning ____________________________________________________________________________
Jamen det var vist det hele
Giv gerne en kommentar eller ideer til hvad man kunne gå og hygge med på den
Jeg ville investere i et bodykit hvis den var min og så skulle der gerne lige sort hjelm, tag og bagklap på den. Kasper Skeldahl - Klubbens inkassator - aka. inKAZzo Bliv og få 2 års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!
er ikke møj for bodykit og übergejl før motoren også kan det den skal kunne
synes det er lidt fesent med en supergejlet bil, og tøffer afsted med en 1,6 motor, der tager 185sek fra 0-100 med modvind i ryggen og hjemve
nej, går det som min plan er :
-Næste måned, ny gearkasse, tandrem, vandpumpe, ventilpakning -Inden vinter, læreplads som autolakere -Vinter, malet detaljer (små orange detaljer) -Vinter, fælgene skal spartles og males med orange detaljer -Sommer, syn -Sommer, ny motor, gerne en 20v'er -Sommer, skal lige de sidste 20mm ned, så den ender på en 60/60 sænkning
Længere fremme i tiden (langt!) :
-Noget rustfri røgleder -Bodykit -for + baglygter
OG kan nogen forklare mig hvorfor, jeg ved MEGA morfar kørsel kun runder de 10,8 km/l ???? det kan simpelthen ikke passe? vi snakker ikke trække fra bunden, men heller ikke omdrejninger, og ikke overhæle? hjælp..
Den er nu meget fin, har godt nok haft lidt bøvl med den desværre Men håber snart jeg kan få det lavet, men så den også fået hele turen så den er vinterklar :
Tandrem + remstrammer Ventildækselpakning Gearkasse Flexrør i stedet for led