Da kommunen ikke har fået godkendt mine papirer endnu, jah så er kørekortet ikkke kommet i hus :( Så er lige ved at overtale damen til at køre mig derud på lørdag, men skal nok lige give besked senest fredag Jacob Smidt - mailadresse! - Toyota keeps leving 4-ever
Hey Thomas.. hvornår regner du med at træffet slutter? Michael Christensen - Svampebob - Næstformand ET sted hvor vi alle er samlet - Toyota Club Denmark! - Når du vil mere end bare kigge med!
hej micheal. der er ikke nogen fast tidspunkt hvornår det slutter, det slutter når folk begynder at køre hjem ad da det mest er et træf for mig og andre, hvor vi lige får chancen for at møde de andre klubmedlemmer, så man lige kan få en sludder for en sladder, og så er det en lille prøve for mig for at se om jeg skal holde træf igen der bliver mulighed for lidt drikkelse , og lidt sødt til ganen. der bliver ikke mulighed for spiritus da jeg ikke vil ligge navn til evt spritkørsel der findes jo typer som ikke kan styre sig, så det er en prinsipsag
så jeg ser frem til en hyggelig dag. og håber der kommer flere end der er meldt..
Jeg kan ikk være der kl 10, måske først efter kl 14 da der er kommet noget i vejen.. Er det ok jeg ringer til dig inden jeg kører fra Århus for at høre om der sker noget eller om folk er begyndt at smutte hjem? Lidt træls at køre fra Århus til Kolding og komme til en tom plads Michael Christensen - Svampebob - Næstformand ET sted hvor vi alle er samlet - Toyota Club Denmark! - Når du vil mere end bare kigge med!
Vil bare lige sige tak til de folk der støttede op om træffet idag,, MEGET ærgeligt at der ikke var flere der gjorde det, men hvertfald kan jeg sige at i gik glip af nogle hyggelige timer ude ved thomas Jacob Smidt - mailadresse! - Toyota keeps leving 4-ever
Også tak herfra.. var sq hygge! Der kan vi fint være igen og der er GOD plads godt initiativ thomas! Michael Christensen - Svampebob - Næstformand ET sted hvor vi alle er samlet - Toyota Club Denmark! - Når du vil mere end bare kigge med!
ja vil da også sige mange tak til de fremmødte, og ja det var da lidt træls der ikke kom flere, så må vi se om der kan blive til et andet træf på et senere tidspunkt. det var en dejlig måde man stille og roligt kunne snakke med nogle af de andre medlemmer, ingen gemt og ingen glemt